Warranty and after sales servic
امروزه توجه به كيفيت كالا از مهمترين وظايف شركت هاي توزيع كننده كالاست و خدمات پس از فروش ضامن حفظ اين كيفيت مي باشد .
شرکت راد پرداز نوین آسیا با توجه به اهميت اين موضوع ، به خدماتی برتر براي خانواده مشتريان خود تاكيد دارد .
شرایط گارانتی
- • صدمات ناشی از حوادث طبیعی و غیر مترقبه، نوسانات برق، استفاده نادرست، ضربه فیزیکی، آتش سوزی و دست کاری توسط افراد غیر متخصص شامل این ضمانت نامه نمی باشد.
- • مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات، به عهده مشتری خواهد بود.
- این شرکت در قبال اطلاعات ذخيره شده برروی دستگاهها هیچگونه مسئوليتي ندارد.
- • استفاده از خدمات ضمانت منوط به بررسی کارشناسان شرکت بوده و هرگونه خدشه بر برچسب ضمانت و یا شماره سریال و عدم مطابقت شماره سریال منجربه ابطال ضمانت نامه می گردد.
- • دارنده رسيد به عنوان صاحب كالا تلقي گردیده و فقط در قبال ارائه رسيد ، كالا تحويل داده خواهد شد.
- • در صورت تشخیص غیرقابل تعمیر بودن کالای تحت ضمانت، کالای مشابه و یا هم رده کالای معیوب به مشتری ارائه می گردد.
- • هرگونه آسيب ديدگي ايجاد شده به دليل بسته بندي نامناسب در زمان ارسال بر عهده خريدار بوده و شركت هيچگونه مسئوليتي بابت آن ندارد .
- • ضمانت صرفا سخت افزارکالا را تحت پوشش قرار داده و شامل خسارات جانبی و نرم افزاری نمی باشد.
- • ضمانت CPU های دستگاه ها شش ماه و ماکسیمم تا یکسال قابل تمدید می باشد.
- • هر گونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی کالا (Firmware) توسط اشخاص غیر مجاز شامل ضمانت نخواهد بود.
- • زمان انقضاء ضمانت بر اساس تاریخ ثبت شده در کارت یا بر چسب ضمانت محاسبه می گردد.
- • در صورت نیاز به واردات قطعات از خارج از کشور جهت تعمیر، با توجه به محدودیت های واردات ، امکان افزایش زمان تعمیر یا تعویض وجود خواهد داشت.
- • در صورت استفاده مشتری از قطعات غیر اورجینال بر روی دستگاه، گارانتی دستگاه مورد نظر ابطال میگردد.
- • جهت تکمیل فرایند گارانتی، ارائه و ارسال log های درخواستی از سوی خریدار الزامی می باشد.
- • شرایط نگهداری دستگاه ( بازه دمایی و بازه رطوبتی) ، از سایت مرجع مطالعه و رعایت گردد در غیر این صورت دستگاه یا قطعه شامل گارانتی نمی گردد.