خط مشی و کیفیت راد پرداز نوین آسیا

شرکت راد پرداز نوین آسیا خود را متعهد می داند در راستای رسیدن به چشم اندازی ترسیم شده با ماموریت توسعه ی کمی و کیفی این خدمات در حوزه ی فناوری اطلاعات و با رعایت ارزش های سازمانی و اجرای قوانین و مقررات ،به منظور رفع نیاز مشتریان و سایر ذینفعان تلاش نماید .
————————————————————————————————————
1. توسعه کیفی سرمایه های انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان از طریق توسعه مکانیزم های نگهداشت،ارتقاع سطح دانش و آگاهی فردی، ایجاد فضای پاک ،ایمن و مناسب.
2. بهبود مستمر فرآیندها و عملکرد سازمان در راستای افزایش رضایتمندی کلیه ذینفعان
3. توسعه بازار با طراحی و پیاده سازی خدمات بهینه و خلاقانه و بکارگیری فناوری های نوین
4. افزایش رضایت و وفاداری مشتریان با طراحی و ارایه خدمات کیفی برتر
5.پاسخگویی منصفانه و بی طرافانه به شکایات مشتریان و رسیدگی در حداقل زمان ممکن
6. تعهد به رعایت قوانین،الزامات ملی و رگولاتوری ،متناسب با فعالیت ها و خدمات سازمان
7.ارتقا ارزش نام تجاری شرکت راد پرداز نوین آسیا به عنوان الگویی برتر در میان سازمان های تامین کننده تجهیزات IT
به منظور پیشبرد اهداف سازمان تمام روندها ،ساختارها و منابع مالی سازمان به طور یکپارچه و قابل کنترل با رعایت اصول محرمانگی ،یکپارچگی و دسترس پذیری اطلاعات به اجرا گذاشته می شوند تا به نتایج دلخواه دست یافته و نقش به سزایی در ارتقاء و رشد روز افزون صنعت IT در کشورمان ایفا کنیم .


علیرضا تنهایی
مدیر عامل